Virkistystoiminta

Jäseniemme virkistykseksi olemme järjestäneet vuosittain keväisen Vappubrunssin. Perinteeksi ovat muodostuneet myös kylpylämatkat sekä risteilyt. Jäseniltoja ja pienempiä kokoontumisia suunnitellaan säännöllisesti.

Opettajien osallistumista erilaisiin turnauksiin (esim. DodgeBall) tuetaan sponsorirahalla ja ehdotuksia uusista virkistäytymis- ja liikuntatapahtumista yms. otetaan ilolla vastaan.

Jäseniämme muistamme 50- ja 60- vuotismerkkipäivänä yhteysopettajien välityksellä. Jouluna muistimme yli 300 jäsentämme mahdollisuudella noutaa TakeAway- kahvit ja kakut HakaFoodista. Samoin tehtiin koronarajoitusten peruman vappubrunssin osalta.

Kesäajan virkistäytymisenä on annettu jäsenille 10 euron avustus yhteen paikalliseen kulttuuritapahtumaan. Vaihtoehtoina ovat viime vuosina olleet Työväen musiikkitapahtuma, Suomen kesäteatteri (Valkeakoski) ja  Kauppilanmäen Teatteri-illat. Kesäksi 2022 tarjontaan on lisätty vapaavalintainen FC Hakan kotiottelu. Jäsen voi valita yhden edellämainituista tapahtumista ja lunastaa tukensa.

Syksyllä 2021 järjestettiin ensimmäistä kertaa Kekri-tapahtuma, johon osallistui 100 jäsentä. Tilaisuus oli kaivattu ja vahvisti yhteisöllisyyttä pimeyden keskellä.

Kevään 2022 vappubrunssi järjestettiin ensimmäistä kertaa yhdessä varhaiskasvatuksen opettajien kanssa kahtena eri kattauksena.